Sa invatam sa crosetam si sa tricotam

Sa invatam sa crosetam si sa tricotam

Crosetatul si tricotatul sunt indeltniciri foarte vechi.


Modelele sunt concepute sau preluate de la batranii nostri si se adreseaza tuturor persoanelor cu experienta in arta crosetatului si tricotatului dar mai ales incepatorilor.

"DE LA LUME ADUNATE SI-NAPOI LA LUME DATE"
myassy1980@yahoo.com

joi, 11 august 2011

bluza crosetata

Bluza crosetata din fire de acril.


Pentru crosetarea acestei bluze, m-am inspirat dupa urmatoarea schema:

Am inceput lucrul cu partea de sus, cu volanul. In functie de marimea decolteului ,  crosetam 16 ochiuri de lant inmultit cu .......X..... in functie de marimea decolteului.. Eu am inmultit cu 10 , rezultand  160  ochiuri  de lant, dupa care am urmarit schema de mai sus a volanului.



Am crosetat 2 parti distincte: partea de sus, volanul si partea de jos a bluzei, dupa care le-am prins una de alta. 


2 comentarii:

  1. Buna ziua la toti cei care urmaresc minunatiile de aici,sunt foarte folositoare,mai ales ca sunt incepatoare,vreau sa-i multumesc d-nei care a postat aceste filmulete clar intelese,si mai asteptam ceva nou,va multumesc inca odata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua! Am si eu o intrebare cu privire la aceasta bulza: cum ati facut trecerea de la guler la restul bluzei? Ati terminat gulerul si l-ati atasat ulterior sau ati continuat lucrul in jurul gulerului?

    RăspundețiȘtergere