Sa invatam sa crosetam si sa tricotam

Sa invatam sa crosetam si sa tricotam

Crosetatul si tricotatul sunt indeltniciri foarte vechi.


Modelele sunt concepute sau preluate de la batranii nostri si se adreseaza tuturor persoanelor cu experienta in arta crosetatului si tricotatului dar mai ales incepatorilor.

"DE LA LUME ADUNATE SI-NAPOI LA LUME DATE"
myassy1980@yahoo.com

marți, 12 iulie 2011

sa crosetam impreuna o poseta


Materialele pe care le-am folosit sunt urmatoarele:
Fire "glanzperle", negru si rosu., croseta de 2 mm, 2 manere din lemn., captuseala.


Am inceput sa crosetez poseta de la baza acesteia in punct "piciorus dublu" (dc) , dupa schema urmatoare:.




Apoi, am continuat , lucrand circular, tot cu punctul "piciorus dublu" (dc).

La final, i-am cusut captuseala si am aplicat florile.


Florile aplicate le-am facut dupa youtube, astfel:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu